"Somos creadores dixitais ou consumidores de contidos?, queremos que os rapaces agoten en 15 minutos
a tarifa de datos do móbil ou que desenvolvan algo e compartilo?”.
A polémica está servida.
Hai un días o diario El País publicaba unha reportaxe titulada Aprender a programar como se aprende a leer onde se promovía a aprendizaxe da linguaxe da programación.
Paralelamente, destábase outra polémica sobre o uso do IPad nas aulas. Algúns expertos opinan que “Educar nunha sociedade dixital non significa introducir un iPad na aula”. Segundo a responsable da Fundación Pere Tarrés :Educar en una sociedad digital, no significa introducir un iPad, una pizarra digital o un portátil en el aula y quedarnos con el modelo antiguo de enseñanza-aprendizaje. Todo ello comporta un cambio conceptual y metodológico que replantee la manera de enseñar y de aprender, los roles del docente y del alumnado…, en definitiva, un nuevo modelo que eduque en las competencias básicas digitales requeridas para ser un buen ciudadano.
Por último, responsables da Unesco falan das Alfabetizaciones digitales y competencias fundamentales e afirman que a alfabetización mediática e informacional ocupa un lugar central no mapa escolar de competencias do século XXI.
http://www.chaval.es/chavales/experiencias/educadores/educar-en-una-sociedad-digital-no-significa-introducir-un-ipad-en-el-aula
Fontes:
No hay comentarios:
Publicar un comentario