domingo, 17 de marzo de 2013

EDUCACIÓN E TICS

"Somos creadores dixitais ou consumidores de contidos?, queremos que os rapaces agoten en 15 minutos a tarifa de datos do móbil ou que desenvolvan algo e compartilo?”. A polémica está servida. Hai un días o diario El País publicaba unha reportaxe titulada Aprender a programar como se aprende a leer onde se promovía a aprendizaxe da linguaxe da programación.

Paralelamente, destábase outra polémica sobre o uso do IPad nas aulas. Algúns expertos opinan que “Educar nunha sociedade dixital non significa introducir un iPad na aula”. Segundo a responsable da Fundación Pere Tarrés :Educar en una sociedad digital, no significa introducir un iPad, una pizarra digital o un portátil en el aula y quedarnos con el modelo antiguo de enseñanza-aprendizaje. Todo ello comporta un cambio conceptual y metodológico que replantee la manera de enseñar y de aprender, los roles del docente y del alumnado…, en definitiva, un nuevo modelo que eduque en las competencias básicas digitales requeridas para ser un buen ciudadano.
 












No hay comentarios:

Publicar un comentario